بررسی نوسانات قیمت ورق روغنی و رنگی در دی ماه
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن ؛ با توجه به اطلاعات به دست آمده از نوسانات قیمت ورق روغنی و قیمت ورق رنگی در دی ماه ، شاهد آرامش نسبی در قیمت ورق رنگی و قیمت ورق روغنی کارخانه ی هفت الماس بودیم. این کارخانه قیمت های خود را طی مدت یک ماهه ثابت اعلام کرده است و تاکنون نیز تغییری در روند قیمت گذاری خود ایجاد نکرده است.
درحالی که کارخانه ی غرب آسیا طی یک ماه گذشته چندین بار قیمت ورق روغنی خود را افزایش و کاهش داده است. طبق گزارشات قیمت های این کارخانه تا اواسط دی ماه ثابت اعلام شده است اما با گذشت چند روز به دلیل جو نا آرام بازار ، قیمت ورق های روغنی خود را با 30 تومان کاهش اعلام کرد. این کاهش قیمت چند روز بیشتر دوام نیاورد و در اواخر ماه قیمت ها با 50 تومان افزایش اعلام شد.
 پس از این افزایش قیمت ، تا پایان دی ماه آمارها نشان از ثبات نسبی قیمت ورق روغنی کارخانه غرب آسیا می دهد ولی در ادامه و با ورود به بهمن ماه انتظار می رود این کارخانه قیمت های خود را طبق روند فعلی بازار همراه با نوسان اعلام کند. برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات و قیمت های اعلامی کارخانه ها می توانید به کانال مجموعه آهن پرایس مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید





:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: